Inbjudan till aktivitet
| Aktivitet: | Paintball |
| Datum: | 17 Aug 2010 kl: 00:05 |
| Sista anm. datum: | 17 Aug 2010 kl: 00:05 |
| Max # deltagare: | 1 |
| Häng med och spela paintball med LiTHe Syra! I fjol var det väldigt uppskattat så vi tänkte köra en favorit i repris i år. Lördagen den 8:e maj klockan 11:00 är det som gäller. Banan är belägen en bit söder om Linköping, men på cykelavstånd så vi cyklar gemensamt ner från Ryds Centrum. Det är samma ställe som i fjol så vill man ta sig ner på egen hand går detta bra. Priset var i fjol 250 kr för mask, bössa och ett bra gäng skott. Vill man köpa till fler så kostar de 50 öre styck. De mest skjutglada köpte nog till 100 kr skott sist vill jag minnas, så någonstans däremellan lär du hamna. Vi spelar på en uppbyggd bana med hinder utsatta som man kan gömma sig bakom. Vår förhoppning är att vi blir ännu fler i år och då det finns grillplatser i anslutning på banan så kommer dessa att brukas om vädret tillåter. Spelar gör man lämpligen i sin overall, eller i andra oömma kläder. Anmälningstiden är ganska kort. Nästa Söndag dvs den 25:e April vill vi SENAST ha din anmälan. Först till kvarn! Blir vi fler än arrangören tillåter så klipper vi eventuellt någonstans, men förhoppningsvis inget problem. EDIT: Vi klipper vid 18 pers då vi blir 3 lag om 6 pers då. Mycket bokningar samma dag så vi var tvungna att ange hur många vi var. Räkna själva hur många som anmält sig innan dig. Med Sannas anmälningar är då 2 platser kvar... ![]() |
Tyvärr har anmälningstiden gått ut!
Anmälda deltagare:
| # | Anm. tid | Namn | Kommentar |
| 1 | 2010-04-18 22:56:33 | Alva Olsson | Shoot me! |
| 2 | 2010-04-18 22:57:35 | Markus Liwing | Kycklingdräkt! |
| 3 | 2010-04-18 22:58:57 | Jenni Simola | ..och Srdjan om det går bra? |
| 4 | 2010-04-18 23:00:02 | Peter Eriksson | Cykla genom Lambohov i år och inte längs 34:an kanske? |
| 5 | 2010-04-18 23:00:24 | Johan Goth | Jag plockar kulor från marken! |
| 6 | 2010-04-19 01:35:03 | Christian Tunek | |
| 7 | 2010-04-19 20:45:06 | Viktor Larsson | |
| 8 | 2010-04-22 19:30:40 | Emil Kalered | - |
| 9 | 2010-04-22 19:30:43 | Fredrik Larsson | Kunde inte logga in så skickade mail istället. |
| 10 | 2010-04-25 17:01:15 | Sanna Eriksson | +Kompis +Beata |
| 11 | 2010-04-25 19:40:40 | Anton Danielson | |
| 12 | 2010-08-16 23:33:28 | Fredrik Johansson |
Kommande träningar:
Inga inplanerade just nu!
Aktuella aktiviteter:
Inga inplanerade just nu!
Joina våran Facebook-sida:
Följ oss på Instagram:
Chatta med oss:
Använd messenger-bubblan nere till höger!
I gästboken:
Oskar Nyberg: Tagga läger 2026... Läs mer!
ExtremtTaggadStudent: Beermile 2025 kommer bli fett!... Läs mer!
ÄnnuMerTaggadStudent: Tagga Beermile 2025!! ... Läs mer!
Copyright (C) LiTHe Syra 2007 - 2026




